بشکه گیر

بشکه گیر فاطر

طراحی و تولید انواع بشکه گیر لیفتراک

همراه با ۱۲ ماه ضمانت

خرید انواع بشکه گیر لیفتراک

برای خرید بشکه گیر پس از انتخاب مدل تماس بگیرید

درباره ما

مزایا دستگاه های تولیدی توسط ما: ایمنی بالا، سرعت و عملکرد فوق العاده در جابجایی تعداد زیاد بشکه.

الحاقیه لیفتراک یا بشکه گیر تولید شده توسط شرکت فناوران پیشتاز فاطر، به نحوی طراحی شده که می‌تواند در عرض کوتاه‌ترین زمان ممکن فقط با وجود یک نفر به عنوان راننده لیفتراک، کار بارگیری و تخلیه بشکه از کامیون و یا جابجایی و چیدن بشکه‌ها روی هم را انجام دهد.

ویدیو معرفی بشکه گیر لیفتراک

جهت مشاوره و دریافت قیمت با ما تماس بگیرید.

خدمات ما

طیف وسیعی از خدمات جابجایی بشکه

بشکه گیر لیفتراک فاطر

طراحی و تولید انواع بشکه گیر

از جمله خدمات ارائه شده در این مجموعه مشاوره و معرفی محصولات این شرکت بسته به نیاز مشتری می‌باشد.

بومی سازی دستگاه‌ ها

این شرکت با افتخار اعلام می‌دارد که در امر تولید بشکه بر و الحاقیه لیفتراک خودکفا بوده و تمامی محصولات طراحی و تولیدات بومی می‌باشند.

سفارشی سازی

یکی از بهترین قسمت‌های این مجموعه سفارشی سازی دستگاه‌های الحاقیه لیفتراک نسبت به نیاز کار فرمایان، ظرفیت جابجایی با لیفتراک می‌باشد.

انواع بشکه گیر

طراحی و تولید بشکه گیر

در اغلب صنایع، جابجایی انواع بشکه با مشکلات فراوانی همراه است، در نتیجه برای استفاده بهینه از لیفتراک، نیاز به تغییر در شاخک‌ها است که  شرکت فناوران پیشتاز فاطر با ساخت بشکه گیر لیفتراک بدون نیاز به تغییر در شاخک‌ها و حتی بدون استفاده از نیروی برق و هیدرولیک این مشکل را تا حد زیادی برطرف نموده است.

جابجایی انواع بشکه با بشکه گیر

کمترین تعداد کارگر با بالاترین سرعت

بشکه گیر، راه حل ایمن جابجایی انواع بشکه

حفاظت جان کارکنان بسیار ساده‌تر و بهتر از جبران خسارت ناشی از حوادث در محیط کار است.

هدف ما نه به حادثه است. اگر به دنبال راهی ایمن و کارآمد برای جابجایی انواع بشکه ها هستید، بشکه گیر لیفتراک فاطر گزینه‌ی ایده‌آلی است.

این تجهیزات حرفه‌ای با طراحی ویژه‌ای به شما امکان می‌دهند تا بشکه‌ها را به سادگی و بدون نگرانی از سقوط یا خسارت به مقصد منتقل کنید.

با نصب آسان و اتصال سریع به لیفتراک، تا حداقل زمان و تلاش، به بشکه‌های مختلف برای جابجایی با اطمینان و کارآیی نهایی دسترسی خواهید داشت. آسانی کار با این تجهیزات و ایمنی بالا که ارائه می‌دهند، تجربه‌ی جابجایی بشکه را به یک فرآیند ساده و مطمئن تبدیل می‌کند.

0
سال تجربه
0
تعداد پروژه
0
جایزه دریافتنی
0
سیستم مدرن
0
کارگر کارشناس

راه حل سریع و ایمن حمل بشکه

معرفی راه حل مناسب جابجایی بشکه

چه مراکزی نیاز به جابجایی بشکه دارند؟

یکی از مشکلاتی که در کارخانه ها، انبار ها، کارگاه ها، پالایشگاه ها، و … باعث هدر رفت وقت و افزایش هزینه در استفاده از نیروی انسانی می‌شود، مشکل اساسی و جدی جابجایی بشکه‌ و راه حل های تخلیه آن و بارگیری بشکه ها می باشد.

مشکل ذکر شده در شرکت‌های بزرگ که محصول آن‌ها در بشکه ها بسته بندی یا نگهداری می‌شود.

همچنین در پالایشگاه‌ها، بنادر، صنایع پتروشیمی، پالایشگاه‌ها، انبار ها و گاهی اوقات در شرکت‌های کوچک مواد شیمیایی، به وفور مشاهده می‌شود.

بشکه پر معمولا وزنی حدود ۲۲۰ کیلوگرم دارد که حمل آن خارج از توان یک کارگر ساده است.

برای حمل بشکه باید از چه دستگاهی استفاده کرد؟

بنابراین باید برای حمل و جابجایی بشکه از ماشین آلاتی مثل دستگاه لیفتراک به همراه دستگاه بشکه گیر فاطر استفاده کرد.

مشکلات ناشی از حمل بشکه چیست؟

با وجود این دستگاه‌ها، هوز هم مشکلات زیادی برای شرکت های نیازمند به جابجایی بشکه وجود دارد.

برای مثال، اینکه بشکه شکل فیزیکی درستی ندارد که به راحتی بتوان با دستگاه‌های عادی و معمولی آن را جابجا یا بلند کرد. همچنین موارد مهم و اثرگذاری مثل زمان کم، تعداد کارگر مورد نیاز و هزینه‌های جانبی ناشی از آن هم اهمیت دارد.

بشکه گیر فاطر راه حل نهایی حمل و جابجایی انواع بشکه

بنابراین در این واحد های تجاری که به حمل، جابجایی و تخلیه بشکه نیاز مند هستند، انواع دستگاه بشکه گیر لیفتراک فاطر با کاربری مختلف، بسیار کاربردی و مناسب است، که به وسیله آن میتوان با اتصال به لیفتراک، محدودیت های مرتبط با حمل بشکه را بر طرف ساخت.

دستگاه بشکه گیر لیفتراک فاطر، به نحوی ساخته و طراحی شده که می‌تواند در کوتاه‌ ترین زمان ممکن فقط با وجود یک نفر کارگر و اپراتور به عنوان راننده لیفتراک، کار بارگیری و تخلیه بشکه از کامیون و یا جابجایی و چیدن بشکه‌ها روی هم را انجام دهد.

آخرین مقالات

جدید ترین مقالات مربوط به بشکه گیر

معرفی انواع بشکه در صنعت

در این مقاله در قاطر، به معرفی انواع بشکه می پردازیم و کاربرد های آن را بررسی می کنیم. د ر آخر به روش های حمل و نقل یشکه خواهیم پرداخت. معرفی انواع بشکه بشکه چوبی بشکه‌ های چوبی از چوب به عنوان ماده اصلی

ادامه مطلب »

معرفی و قیمت بشکه گیر زنجیری (راهنمای کامل برای خرید و استفاده)

در دنیای صنعتی امروزه، ابزارها و تجهیزات مختلفی برای انجام کارهای مختلف وجود دارند. یکی از این ابزارها که در بسیاری از صنایع استفاده می‌شود، بشکه گیر زنجیری است. معرفی بشکه گیر زنجیری این ابزار یک ایزار اساسی است که برای جابجایی و حمل بشکه‌

ادامه مطلب »

ایمنی بشکه گیر لیفتراک

در کارخانه‌ها و انبارها، لیفتراک‌ها یکی از ابزارهای اساسی هستند که برای جابجایی و جمع‌آوری بارها استفاده می‌شوند. بشکه‌ها نیز از جمله بارهایی هستند که نیاز به جابجایی دارند. اما کار با بشکه‌ها ممکن است با خطراتی همراه باشد، به ویژه زمانی که این کارها

ادامه مطلب »

سوالات متداول

راهنمایی برای مشتریان شرکت فناوران پیشتاز فاطر

بشکه گیر چیست؟

بشکه گیر از جمله تجهیزات الحاقی لیفتراک می باشد که با استفاده از آن به راحتی کار حمل و جابجایی بشکه صورت می گیرد.

چگونه بشکه گیر فاطر در حمل و جابجایی بشکه ها به ما کمک می کند؟

دستگاه حمل بشکه فاطر در انواع مختلف با ظرفیت حمل بشکه از 1 تا 12 بشکه طراحی و تولید شده است، پس می تواند به راحتی در بارگیری و حمل در کوتاهترین زمان و با حداقل نیروی کار کار بارگیری و حمل بشکه ها را انجام دهد.

چگونه دستگاه مناسب انتخاب کنیم؟

برای راهنمایی خرید، با مشاورین متخصص ما تماس بگیرید، تنها با پاسخ به چند سوال ساده انواع مدل دستگاه مناسب با رشته کاری شما مشخص و معرفی می شود.

استفاده از بشکه گیر الزام به تخصص خاصی دارد؟

خیر، این دستگاه به راحتی به لیفتراک متصل شده و در کوتاه ترین زمان ممکن به شما در حمل و جابجایی بشکه کمک  می کند.

چگونه محصولات فاطر را سفارش دهیم؟

شما به راحتی می توانید از طریق اطلاعات تماس این سایت، تلگرام، واتساپ و دیگر شبکه های اجتماعی با ما در تماس باشید و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.