بازدید دکتر ستاری از بشکه گیر فاطر

بازدید دکتر ستاری از شرکت فناوران پیشتاز فاطر

بازدید دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از شرکت فناوران پیشتاز فاطر

بازدید دکتر ستاری از بشکه گیر فاطر

در جریان بازدید دکتر ستاری، از واحد تحقیقات و نوآوری و خط تولید شرکت فناوران پیشتاز فاطر و دیدار با مهندس سعید خلیل زاده مدیرعامل این شرکت، با ابراز خرسندی از نوآوری‌های شرکت فناوران پیشتاز فاطر اظهار داشت: طراحی و تولید محصولات جدید و داشتن نوآوری در شرکت‌های صنعتی را می‌توان یکی از وظایف ذاتی این واحدها دانست.

اما اینکه در شرایط بسیار سخت تحریم، یک واحد صنعتی بتواند به نوآوری و تحول محصولات خود دست بزند، کار بسیار بزرگ و ارزشمندی است که نشان دهنده توان و تخصص بالای نیروهای متعهد داخلی است.

استقبال شرکت‌های تخلیه و بارگیر اسکله شهید رجایی

دکتر ستاری، با بیان اینکه تنوع و تحول کنونی در محصولات بشکه گیر شرکت فناوران پیشتاز فاطر نسبت به سال‌های گذشته بی سابقه بوده، تصریح کرد: اگر محصولات جدیدی که به دست متخصصان شرکت فناوران پیشتاز فاطر طراحی شده وارد بازار شود، بدون شک تحول بزرگی را در گروه بشکه گیر الحاقی لیفتراک به وجود خواهد آورد و با استراتژی جدیدی که مدیر این شرکت دارد باید گفت در آینده بشکه گیرهای شرکت فناوران پیشتاز فاطر می‌توانند علاوه بر تأمین نیازهای بازارهای داخلی، سهم درصد بزرگی از فروش بازارهای خارجی را نیز به خود اختصاص داده و این شرکت را به اولین سازنده دستگاه‎های بشکه گیر کشور تبدیل کنند.

دکتر ستاری ادامه داد: شرکت فناوران پیشتاز فاطر بنابراین امروز می‌تواند با تمام قدرت و نیرویی که در اختیار دارد در کنار واحدهای تولیدی و صنعتی کشور بایستد و در سال جهش تولید به رونق تولید و اشتغال کمک کند.

در ادامه این نشست، مدیر عامل شرکت فناوران پیشتاز فاطر به بیان خواسته‌های خود از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پرداختند.

گالری تصاویر بازدید از شرکت فناوران پیشتاز فاطر

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره و سفارش محصول با ما تماس بگیرید.