محصولات بشکه گیر فاطر11

استقبال شرکت‌های تخلیه و بارگیری اسکله شهید رجایی بندرعباس از دستگاه‌های بشکه گیر

اسکله شهید رجایی بندرعباس

استقبال شرکت‌های تخلیه و بارگیری اسکله شهید رجایی بندرعباس از دستگاه‌های بشکه گیرنشان از اعتماد بزرگت ترین کمپانی های کشور به شرکت فناوران پیشتاز فاطر است.

اسکله شهید رجایی در فاصله ۲۳ کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده و با بیش از ۴۸۰۰ هکتار وسعت، تخلیه ۹۰ درصد بارگیری کالاهای کانتینری کشور را انجام می‌دهد.

این بندر با برخورداری از ۱۸ دستگاه جرثقیل دروازه‌ای (گنتری کرین) و حدود ۴۰ پست اسکله و با در اختیار داشتن بزرگترین و پیشرفته‌ترین ترمینال‌های کانتینری کشور، توانایی پهلو دهی انواع کشتی‌های اقیانوس پیما را داراست. 

کرونا و معضل جابجایی بشکه‌های نفتی و فرآورده‌های آن

همانطور که گفته شد اسکله شهید رجایی، از مهم‌ترین بنادر ایران به شمار می‌رود که کار تخلیه و بارگیری سالانه حدود ۱۰۰ میلیون تن کالا را برعهده دارد.

این بندر به دلیل حجم بالای بیش از ۵۵ درصد صادرات و واردات و ۷۰ درصد ترانزیت و همچنین تخلیه ۹۰ درصد بارگیری کالاهای کانتینری از جمله بنادر مهم ایران محسوب می‌شود.

بشکه گیر مخصوص حمل بشکه قیر

استفاده از انواع بشکه گیر فاطر علاوه بر کاهش زمان حمل و بارگیری باعث فعال نمودن بنادر کوچک نیز شد که این خود گامی مهم در جهت رشد  شرکت‌های تخلیه و بارگیری در این بندر، در حوزه حمل و بارگیری بشکه‌های نفتی و فرآورده‌های آن و رسیدن به اهداف ترسیم شده در این حوزه می‌باشد.

حمل همزمان 1 تا 12 بشکه

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره و سفارش محصول با ما تماس بگیرید.