کرونا و معضل جابجایی بشکه قیر

کرونا و معضل جابجایی بشکه قیر

کرونا و معضل جابجایی بشکه قیر

کرونا و معضل جابجایی بشکه قیر 34

شیوع ویروس کرونا بر روی میزان صادرات و واردات انواع بشکه‌ های نفت و قیر کشور تاثیرگذار بوده و این که بگوییم بی تأثیر بوده دروغ است، چون اکنون برخی کالاها که از کشورهای همسایه به ایران می‌آمدند، به خاطر این بیماری دیگر به کشور وارد نمی‌شوند.

پیشگیری یا تعدیل نیرو

متاسفانه در این میان برخی از واحدهای صنعتی در داخل  و حتی خارج کشور که دارای نیروی انسانی بالا بودند، به خاطر پیشگیری از این بیماری کار خودشان را تعطیل کرده‌اند و یا تعداد نیروی کار خود را تعدیل نموده‌اند.

هزینه جابجایی بشکه قیر

در زمان شیوع ویروس کرونا میان نباید از هزینه‌های حمل‌ و نقل قیر که بر گرفته از قیمت نفت خام است، چشم پوشی کرد. مجموعه این عوامل می‌تواند تا حد زیادی بر افزایش و یا کاهش قیمت آن دخیل باشند. 

راه حل پیشنهادی

چیزی که در این میان اهمیت ویژه‌ای دارد، اینکه وجود بشکه گیر حمل بشکه قیر برای کارکنان در بخش صادرات بشکه قیر در بخش‌های مختلف (چه در زمان حمل، بارگیری و جابجایی و چه در زمان تخلیه) امری بسیار ضروری است.

این مهم زمانی عملی خواهد شد که علاوه بر رعایت بهداشت از سوی کارکنان، در محیط کار نیز با فراهم نمودن دستگاه ها و تجهیزات حمل و جابجایی بشکه مثل بشکه گیر ، آمادگی خود را در مقابل بحران‌های سلامت عمومی کارکنان و حوادث طبیعی این چنینی افزایش دهند.

 

نتیجه:

در نتیجه می توان گفت، با آینده نامعلومی که قیمت قیر پس از شیوع بیماری کرونا در دنیا و کاهش ۳۵% مصرف آن مواجه شده است، به نظر می‌رسد که استفاده از دستگاه های بشکه گیر فاطر می تواند علاوه بر رفع معضل جابجایی بشکه های قیر در دوران کرونا ، ضمن حفظ سلامت کارکنان، رونق کسب و کار این صنابع را به روال سابق بازگرداند.

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Pinterest

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت مشاوره و سفارش محصول با ما تماس بگیرید.