چگونگی استفاده از بشکه گیر

چگونگی استفاده از لیفتراک برای حمل بشکه

چگونگی استفاده از لیفتراک برای حمل بشکه ؟

چگونگی استفاده از بشکه گیر

چگونگی استفاده از لیفتراک برای حمل بشکه از جمله سوالات متداول کاربران است که با مشکل حمل و جابجایی بشکه سروکار دارند، ما نیز در این مبحث به دنبال راهی برای پاسخگویی بهتر به این پرسش برای شما می‌باشیم.

لیفتراک‌ها از جمله وسایل صنعتی کوچکی هستند که دارای یک جفت شاخک بوده و قادر به بلند کردن و حرکت دادن بارهایی با حجم سنگین می‌باشند. این دستگاه‌ها نیاز انبارها و سایر صنایع که نیاز به ذخیره کردن‌های بزرگ و انبارداری دارند را جواب می‌دهد. لازمه حمل انواع بشکه با استفاده از لیفتراک، استفاده از دستگاه بشکه گیر می باشد.

انواع بشکه

ظرفیت لیفتراک

ظرفیت هریک از این دستگاه‌ها به میزان بار مجازی که به صورت ایمن و بدون هیچ مشکلی توسط آن جابه‌جا می‌شود، بستگی دارد که این مقدار توسط کارخانه سازنده هر دستگاه بر روی پلاک آن مشخص می‌شود.

همچنین جهت استفاده بهینه از لیفتراک یا Forklift برای کاربری‌های مختلف نیاز به تغییر در شاخک‌های لیفتراک است که این امر با نصب انواع الحاقیه‌های مناسب روی آن امکان‌پذیر است.

ملحقات لیفتراک

از جمله قطعاتی که به شاخک لیفتراک متصل شده تا برای حمل و جابجائی بارهای خاص مورد استفاده قرار گیرد، در زیر آمده است:

  1. ساید شیفت
  2. کارتن کلمپ
  3. فورک پوزیشنر
  4. بلوک گیر
  5. عدل گیر
  6. رول گیر
  7. بشکه گیر

کرونا و معضل جابجایی بشکه قیر

بشکه گیر چیست

بشکه گیر از جمله ملحقاتی است که برای استفاده راحت از لیفتراک برای حمل و جابجایی بشکه‌های قیر، بشکه پلاستیکی و فلزی تعبیه شده است.

 بشکه گیر به دلیل داشتن فک قفل کن به راحتی به لبه بشکه متصل شده و بسته به انوع بشکه گیر می‌توانند از ۱ تا ۱۲ بشکه را بطور همزمان جابجا کنند.

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
WhatsApp
Telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت مشاوره و سفارش محصول با ما تماس بگیرید.